ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε τα κείμενα στις σελίδες 12 -13 , Κάναμε την εργασία 1 στη σελίδα 13. Γράψαμε το σκέφτομαι και γράφω (Άσκηση 3 σελίδα 10).
ΕΧΟΥΜΕ: Να ξαναδιαβάσουμε τα κείμενα στις σελίδες 12 - 13.
Ορθογραφία τις λέξεις από δειλινό - υιοθετώ.
Με 4 τουλάχιστον λέξεις από τις λέξεις της ορθογραφίας γράφουμε ένα κείμενο έως 10 σειρές.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Θυμηθήκαμε τον πολλαπλασιασμό και τη δοκιμή του. Κάναμε το πλαίσιο για τον πολλαπλασιασμό στη σελίδα 7 του βιβλίου.
ΕΧΟΥΜΕ: Την εργασία 7 (όχι τη διαίρεση) στη σελίδα 8 στο Τετράδιο εργασιών.
Κάνω κάθετα τις πράξεις και μια δοκιμή για κάθε πράξη:
4.569 + 72.397 = 20.000 - 138 =
365 Χ 18 = 3.904 Χ 205 =
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες στις σελίδες 10 - 11 και τις εργασίες στη σελίδα 4 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στις σελίδες 10 -11
Τα παιδιά πρέπει να μπορούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις στο φυλλάδιο. Μπορούν να απαντούν είτε με βάση το σχεδιάγραμμα είτε με περισσότερα λόγια από το βιβλίο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΡΙΤΗΣ: Γλώσσα - Γλώσσα - Αγγλικά - Φυσικά - Αγωγή - Γεωγραφία
Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019
Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019
ΒΑΣΙΚΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ 1ΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Προθέσεις:
με, σε, για, ως, προς, μετά, παρά, αντί(ς), από, κατά, δίχως, χωρίς, ίσαμε
Χρονικά επιρρήματα: νωρίς, τώρα, ύστερα, μόλις,
πριν, αφού, αργά
δειλινό,
διαμάντι, ρυάκι, σημασία, χρησιμοποιώ, συνηθίζω - συνήθεια
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13 - 9 - 2019
ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες 1,2,4. Θυμηθήκαμε τους χρόνους των ρημάτων και κάναμε χρονικές αντικαταστάσεις στον πίνακα.
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση το μάθημα στη σελίδα 12
Ορθογραφία: Από το φυλλάδιο με το λεξιλόγιο θα έχουμε τις δυο πρώτες σειρές (προθέσεις και επιρρήματα) Τις προθέσεις καλό είναι να τις μάθουμε από έξω.
Κάνω χρονική αντικατάσταση των ρημάτων βρέχω, κοιμάμαι
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες στα δυο πρώτα πλαίσια στο βιβλίο στη σελίδα 7.
ΕΧΟΥΜΕ: την εργασία 2 στη σελίδα 7 και τις εργασίες 5,6 στη σελίδα 8 στο Τετράδιο εργασιών.
ΙΣΤΟΡΙΑ: Διαβάσαμε και συζητήσαμε τα κείμενα στις σελίδες 4,5,6,7
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ: Γλώσσα,
Γλώσσα,
Γερμανικά ή Γαλλικά.
Γερμανικά ή Γαλλικά.
Μαθηματικά,
Ιστορία.
Οι μαθητές τη Δευτέρα να έχουν μαζί τους το τετράδιο του Γραπτού λόγου.
ΕΧΟΥΜΕ: Ανάγνωση το μάθημα στη σελίδα 12
Ορθογραφία: Από το φυλλάδιο με το λεξιλόγιο θα έχουμε τις δυο πρώτες σειρές (προθέσεις και επιρρήματα) Τις προθέσεις καλό είναι να τις μάθουμε από έξω.
Κάνω χρονική αντικατάσταση των ρημάτων βρέχω, κοιμάμαι
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε τις εργασίες στα δυο πρώτα πλαίσια στο βιβλίο στη σελίδα 7.
ΕΧΟΥΜΕ: την εργασία 2 στη σελίδα 7 και τις εργασίες 5,6 στη σελίδα 8 στο Τετράδιο εργασιών.
ΙΣΤΟΡΙΑ: Διαβάσαμε και συζητήσαμε τα κείμενα στις σελίδες 4,5,6,7
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ: Γλώσσα,
Γλώσσα,
Γερμανικά ή Γαλλικά.
Γερμανικά ή Γαλλικά.
Μαθηματικά,
Ιστορία.
Οι μαθητές τη Δευτέρα να έχουν μαζί τους το τετράδιο του Γραπτού λόγου.
Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019
ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Ε΄ΤΑΞΗ
1
τετράδιο Ορθογραφίας
1 τετράδιο Γραμματικών Ασκήσεων
1
τετράδιο Μαθηματικών
1
τετράδιο Πρόχειρο
1
τετράδιο Παραγωγής λόγου (με μεγάλο περιθώριο αριστερά )
1ψαλιδάκι,
1 κόλλα
1
σετ γεωμετρικά όργανα (διαβήτη, χάρακα, μοιρογνωμόνιο, ορθογώνιο τρίγωνο)
1
κουτί μαρκαδόρους
1
κουτί ξυλομπογιές
10
χαρτονάκια Α4 φωτοτυπικού άσπρα και 10 χρωματιστά
ΜΗΝ
ΞΕΧΑΣΕΤΕ
Μπορείτε
να χρησιμοποιήσετε ό,τι υλικό έχετε από πέρυσι
Παρακαλώ
να γράψετε το όνομά σας στα τετράδιο και στα βιβλία
ΚΑΛΗ
ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Δ΄ ΤΑΞΗ
ΟΝΟΜΑ:
........................................................................ ΗΜΕΡ.
.............................
1. Διαβάζουμε τους παρακάτω
αριθμούς. (χωρίζουμε πρώτα τους αριθμούς σε τριάδες)
234567 = ................................................................................................................
980201 =
.................................................................................................................
ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΠΕΜΠΤΗ 12 - 9 - 2019
Συζητήσαμε πώς περάσαμε το καλοκαίρι και τις διακοπές μας.
Γλώσσα:Διαβάσαμε το μάθημα στη σελίδα 8 στο βιβλίο.
Έχουμε: Ανάγνωση το μάθημα στη σελίδα 8.
Μαθηματικά: Θυμηθήκαμε κάποια πράγματα από την περσινή σχολική χρονιά.
Λύσαμε κάποιες εργασίες στο φυλλάδιο και μετά στον πίνακα.
Φυσικά:Γνωρίσαμε τα βιβλία. Διαβάσαμε και συζητήσαμε τα κείμενα στις σελίδες 12-13-14 στο Τετράδιο εργασιών και τις σελίδες 10 - 11 στο βιβλίο .
Σήμερα οι μαθητές πήραν κάποια βιβλία. Σε όλα τα βιβλία θα γράψουν στο εξώφυλλο το όνομά τους.
Τα βιβλία της Γραμματική θα τα έχουν στο σπίτι τους.
Το βιβλίο Φυσικά θα το έχουν σπίτι και θα το φέρνουν στο σχολείο όταν τελειώνουμε την κάθε ενότητα.
Αύριο οι μαθητές θα τελειώσουν στο εξάωρο. (1:15)
Θα έχουν μαζί τους: το βιβλίο της Γλώσσας, το βιβλίο και το Τετράδιο εργασιών των μαθηματικών.
Γλώσσα:Διαβάσαμε το μάθημα στη σελίδα 8 στο βιβλίο.
Έχουμε: Ανάγνωση το μάθημα στη σελίδα 8.
Μαθηματικά: Θυμηθήκαμε κάποια πράγματα από την περσινή σχολική χρονιά.
Λύσαμε κάποιες εργασίες στο φυλλάδιο και μετά στον πίνακα.
Φυσικά:Γνωρίσαμε τα βιβλία. Διαβάσαμε και συζητήσαμε τα κείμενα στις σελίδες 12-13-14 στο Τετράδιο εργασιών και τις σελίδες 10 - 11 στο βιβλίο .
Σήμερα οι μαθητές πήραν κάποια βιβλία. Σε όλα τα βιβλία θα γράψουν στο εξώφυλλο το όνομά τους.
Τα βιβλία της Γραμματική θα τα έχουν στο σπίτι τους.
Το βιβλίο Φυσικά θα το έχουν σπίτι και θα το φέρνουν στο σχολείο όταν τελειώνουμε την κάθε ενότητα.
Αύριο οι μαθητές θα τελειώσουν στο εξάωρο. (1:15)
Θα έχουν μαζί τους: το βιβλίο της Γλώσσας, το βιβλίο και το Τετράδιο εργασιών των μαθηματικών.
Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)