ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το μάθημα και τις εργασίες 1, 2, 3, 4, στις σελίδες 4 - 55 - 56 . Εξηγήσαμε τις εργασίες 5, 6 στη σελίδα 57 και οι μαθητές επέλεξαν και έγραψαν ένα σκέφτομαι και γράψω
ΕΧΟΥΜΕ: Ορθογραφία τις λέξεις από καθάρισμα έως πυκνώνει από το λεξιλόγιο.
Όσοι δεν τελείωσαν το Σκ. και Γράφω το τελειώνουν.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 79 - 80 και τις εργασίες 1,2 και το πρόβημα 1 στη σελίδα 33 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Το πρόβλημα 2 στη σελίδα 34 στο Τετράδιο εργασιών.
Λύνω την εξίσωση :
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 122 - 123 - 124 -125
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στις σελίδες 122 - 123
Την εργασία 12 τα αγόρια και την 14 τα κορίτσια στο Τετράδιο εργασιών στις σελίδες 23 - 24
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1.
Μετά την πτώση του Μεσολογγίου, ποια πορεία ακολούθησε ο Κιουταχής; Ποιον αντιμετώπισε εκεί;
2. Ποιον έστειλε η επαναστατική Κυβέρνηση να
αντιμετωπίσει τον Κιουταχή;
3.
Τι ξέρουμε για τον Καραϊσκάκης;
4.
Ποιο ήταν το σχέδιο του Καραϊσκάκη για να νικήσει τον Κιουταχή;
5.Σε
ποιες μάχες πολέμησε ο Καραϊσκάκης και τι πέτυχε;
6.
Γιατί γύρισε στην Αττική ο Καραϊσκάκης;
Ποιους συνάντησε εκεί και τι
απόφαση πήραν;
7.
Τι έγινε την παραμονή της επίθεσης των Ελλήνων;
8.
Πότε πέθανε ο Καραϊσκάκης και τι συμβουλή έδωσε στους οπλαρχηγούς;
9.
Τι συνέπειες είχε ο θάνατος του Καραϊσκάκης στους Έλληνες;
10.
Ποιο ήταν τελικά το αποτέλεσμα της
σύγκρουσης μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων;
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
https://atheo.gr/yliko/isst/qu/c13/index.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου