ΓΛΩΣΣΑ: Κάναμε το κείμενο στη σελίδα 65 και τις εργασίες 5, 6, 7, 8, 9 στις σελίδες 66, 67, 68 του βιβλίου και την εργασία 2α στη σελίδα 32 στο Τετράδιο εργασιών.
ΕΧΟΥΜΕ: Ορθογραφία τις υπόλοιπες λέξεις του λεξιλογίου της ενότητας.
Τις εργασίες 1, 2β στις σελίδες 31, 32 στο Τετράδιο εργασιών.
ΦΥΣΙΚΑ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 35 - 36
ΕΧΟΥΜΕ: Το συμπέρασμα στη σελίδα 36
ΙΣΤΟΡΙΑ: Κάναμε το μάθημα στις σελίδες 62 - 63
ΕΧΟΥΜΕ: Το μάθημα στις σελίδες 62 - 63 ή το σχεδιάγραμμα.
Θα πρέπει να μπορούμε να απαντήσουμε στις ερωτήσεις:
1.
Στη διάρκεια της Τουρκοκρατίας οι υπόδουλοι Έλληνες είχαν προσπαθήσει να απελευθερωθούν;
2.
Ποιες προσπάθειες για να απελευθερωθούν οι Έλληνες έγινα τον 16ο αιώνα;
3.
Στη διάρκεια του 17ου αιώνα ποιες αξιόλογες προσπάθειες για απελευθέρωση
έγιναν;
4.
Ποιες επαναστατικές ενέργειες σημειώθηκαν με την παρακίνηση της Ρωσίας
και ποια τα αποτελέσματά τους;
5.
Γιατί ήταν σημαντική η συνθήκη του Κιουτσούκ Καϊναρτζή ;
6.
Πού αλλού στράφηκαν οι ελπίδες των Ελλήνων για απελευθέρωση στα τέλη του 18ου
αιώνα και γιατί;
7.
Τι συνειδητοποίησαν οι Έλληνες στις αρχές του 1800 ;
https://www.youtube.com/watch?v=f0Fz9ZMW6gA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου