Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 1


ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
1. Γράφω δίπλα από κάθε ρήμα σε ποιο χρόνο βρίσκεται:
Είχαμε πάει (…………………………) για διακοπές στην ιδιαίτερη πατρίδα του
πατέρα μου. Τώρα κουρασμένοι έχουμε πέσει (……………………………..) όλοι για ύπνο. Ξαφνικά ακούω (……………………………..)ένα παράξενο θόρυβο και πετάγομαι (……………………………..) επάνω.
Μια φωνή μες στη νύχτα μου έκοψε (…………………………..)το αίμα. « θα τον σκοτώσω (……………………………… ) τον αφιλότιμο». Ίσως θα έχω δει (……………………………………….)κανένα κακό όνειρο , σκέφτηκα (………………………..).  Και όμως όχι. Ακόμα θυμάμαι (………………………..) αυτήν την εικόνα. Όρθιο και αγριεμένο τον πατέρα μου και τη φωνή που απειλούσε(…………………………). «Αυτό θα κάνω (……...…………………….) πάντοτε για τους αδιάκριτους και ενοχλητικούς επισκέπτες». Μιλούσε (………………………………..) σε έναν …. ψύλλο.

2. Γράφω τα ρήματα σε όλους τους χρόνους στο πρόσωπο που βρίσκονται:
ΧΡΟΝΟΙ
ΡΗΜΑΤΑ
ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ
ποτίζετε  (εσείς)
ψήνομαι (εγώ)
τρυπιέται (αυτό)
ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ



ΑΟΡΙΣΤΟΣ



ΣΥΝ. ΜΕΛΛ.



ΕΞΑΚ. ΜΕΛΛ.



ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝ.



ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛ.



ΣΥΝΤ. ΜΕΛΛ.




3. Κάνω κάθετα τις  πράξεις :
13,45 -  8  =                  3.023 – 129 =      12.345 + 4,23 =              3.345 + 239 =

















23.456 : 45 =                      4.536 : 8 =                     456Χ 12 =

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου