ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ
ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
(2Η
ΕΝΟΤΗΤΑ)
ΟΝΟΜΑ:
.............................................................................
ΗΜΕΡ. .......................
ΑΣΚΗΣΕΙΣ
1. Ακούω και
γράφω:
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
2. Ξαναγράφω τις παρακάτω προτάσεις,
χρησιμοποιώντας τους τύπους των εγκλίσεων που λέει η παρένθεση.
α) Δεν τρέχουμε
στις σκάλες (οριστική ενεστώτα)
………………………………………………. . …….. (υποτακτ. Εξακολ. (Ενεστ.))
……………………………………………………… .(προστακτική εξακ. (Ενεστ.))
β) ………………………………………………… … (οριστική
ενεστώτα)
Να
παίξετε ήσυχα. (υποτακτ.
συνοπτ. (αορίστου))
…………………………………………..…. (προστακτική συνοπτ. (αορίστου))
γ) Προσέχουμε τον συνομιλητή μας (οριστική ενεστώτα)
…………………………………………………... (υποτακτ. συνοπτ. (αορίστ.))
…………………………………………………… (προστακτ. Συνοπτ.(αορίστου))
3.
Γράφω σε ποια έγκλιση είναι τα ρήματα
των προτάσεων:
Ας
γράψω τα μαθήματά μου και μετά θα
παίξω (........................... - .........................)
Λύνε προσεκτικά
την άσκηση. (..........................................)
Τρέξτε
γρήγορα, έρχεται το άγριο σκυλί.
(.............................-.................................)
Θέλω
να έρθεις και εσύ στα γενέθλιά μου. (............................ -
.................................)
4. Υπογραμμίζω
τα επιρρήματα των προτάσεων και τα γράφω στη στήλη που πρέπει:
Σήμερα
τα παιδιά θα πάνε εκδρομή στο δάσος. Μέσα στο δάσος ζουν πολλά ζωάκια. Ψηλά
στις κορυφές των δέντρων υπάρχουν φωλιές πουλιών. Παντού ακούγονται τα αηδονάκια που τραγουδούν
χαρούμενα με τη γλυκιά τους φωνή. Τα
παιδιά κάθονται ήσυχα και ακούν προσεκτικά τους δασκάλους που τους εξηγούν τι
βλέπουν εδώ και πιο πέρα. Αργά το απόγευμα θα πάρουν το δρόμο της επιστροφής.
Γρήγορα θα φτάσουν στο χωριό και θα πάνε
όλοι στα σπίτια τους.
Χρονικά
|
Τροπικά
|
Τοπικά
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου