Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Η γιαγιά μου 3


Η γιαγιά μου είναι μια πολύ σημαντική γυναίκα στη ζωή μου
Έχω περάσει πολλές δημιουργικές ώρες μαζί της. Μαγειρεύουμε, ποτίζουμε τον κήπο της, κάνουμε χειροτεχνίες και παίζουμε επιτραπέζια.

Η γιαγιά μου ονομάζεται Μαίρη. Είναι 63 χρονών και γεννήθηκε στην Πτολεμαΐδα.
Είναι ψηλή και λίγο εύσωμη. Έχει καστανόξανθα μαλλιά και καστανά μάτια. Έχει ένα όμορφο και χαρούμενο πρόσωπο και μεγάλα εκφραστικά μάτια. Έχει επίσης μια ζεστή και γλυκιά φωνή.
Τις ελεύθερες ώρες της τις περνάει κεντώντας ή κάνοντας υπέροχα γλυκά. Της αρέσει να  διαβάζει  λογοτεχνικά βιβλία ή βιβλία θρησκευτικού περιεχομένου. Ακούει ραδιόφωνο και ψάχνει συνταγές μαγειρικής στο διαδίκτυο. Είναι πολύ κοινωνική και έχει πολλές φίλες.
Η γιαγιά μου είναι η καλύτερη γιαγιά του κόσμου. Την λατρεύω, τη θαυμάζω και ελπίζω να της μοιάσω.
Αναστασία Τ.

Η γιαγιά μου
Η γιαγιά μου είναι ένα σημαντικό πρόσωπο στην ζωή μου, ονομάζεται Ευθυμία. Γεννήθηκε και πέρασε τα πρώτα της χρόνια στα Λεύκαρα Κοζάνης. Πλέον ζει στην Βέροια στην περιοχή του Προμηθέα.
  Τα μαλλιά της γιαγιάς μου είναι γκρίζα. Το χρώμα των ματιών της είναι καστανό ανοιχτό. Συνήθως τα ρούχα που φοράει είναι μαύρα ή γκρι δηλαδή ρούχα σε σκούρες αποχρώσεις. Έχει ένα μπαστούνι για να μπορεί να μετακινείται πιο εύκολα. Όταν ξεχνάει το μπαστούνι της περπατάει αργά και δυσκολεύεται. Αλλά πάντα έχει ένα φωτεινό χαμόγελο.
Είναι πολύ καλή γυναίκα, γιατί πάντα μας μιλάει ευγενικά ακόμα εάν έχουμε κάνει κάποια αταξία. Είναι υπομονετική, συμπαθητική και αστεία.
   Η γιαγιά μου συνηθίζει να καλεί την γειτόνισσα της να πιουν καφέ και να συζητήσουν ή να δουν  τηλεόραση. Κάθε Τρίτη πηγαίνει στο παζάρι και συνήθως μας παίρνει δωράκια.  Όταν πάμε στο σπίτι της μας διηγείται ιστορίες από το παρελθόν. Άλλες φορές μαγειρεύουμε μαζί, παίζουμε χαρτιά ή βλέπουμε ταινίες.
Αγαπώ πολύ την γιαγιά μου όπως κι αυτή. Πιστεύω πως έχει περισσότερο αδυναμία σε εμένα,  γιατί περνάμε περισσότερο χρόνο μαζί. Σίγουρα όμως  δεν σταματά να μας αγαπάει όλους.
Για την γιαγιά μου νιώθω πολύ τυχερή που την έχω, διότι όταν κάνουμε αταξίες, ζημίες δεν μας φωνάζει. Επίσης την αγαπώ γιατί μας κάνει αστεία και παίζει μαζί μας.
Την γιαγιά μου την αγαπώ πάρα πολύ και δεν θα την άλλαζα με καμία άλλη στον κόσμο.
Τόνια

Η γιαγιά μου
Η γιαγιά μου μένει στο αγαπημένο μου χωριό, τη Φυτειά Ημαθίας. Την λένε Ελένη. Νιώθω μεγάλη περηφάνια για την γιαγιά μου.
 Το  πρόσωπο της είναι χαρούμενο. Τα μαλλιά της είναι γκρίζα. Το σώμα της είναι κανονικό. Η γιαγιά μου είναι ευγενική προς όλους. Είναι συμπαθητική και υπομονετική.
Κάθε μέρα κάνει δουλειές στο σπίτι και πηγαίνει στην εκκλησία. Μα αγαπάει πολύ και μου το δείχνει παίζοντας μαζί μου, κάνοντας αστεία και με άλλα πολλά.
Για τη γιαγιά μου νιώθω αγάπη, χαίρομαι όταν είμαι  μαζί της γιατί βλέπω πόσο γλυκιά ψυχή έχει. Της δείχνω την αγάπη μου ακούγοντας την σε ότι με λέει. Είμαι μαζί της πάντα ευγενική και υπάκουη.
Η γιαγιά μου θέλω να ζήσει πολλά χρόνια και να είναι γερή.
ΠΑΝΑΓΙΏΤΑ.

Η γιαγιά μου
Η γιαγιά μου μένει στη Φυτειά, ένα πολύ ωραίο και μεγάλο χωριό.
Εγώ την γιαγιά μου την αγαπώ πολύ, γιατί μου κάνει όλα τα χατίρια. Μου μαγειρεύει τα φαγητά που μου αρέσουν πιο πολύ και παίζει μαζί μου διάφορα παιχνίδια.
Την γιαγιά μου την λένε Αθηνά και είναι 51 χρονών. Είναι καλόψυχη, γλυκιά και είναι πάντα χαρούμενη.
Με αγαπάει πολύ, γιατί την βοηθάω σε διάφορες δουλειές που κάνει, δηλαδή στην μαγειρική, να βάζουμε ξύλα στη φωτιά για να έχει ζεστασιά στο σπίτι και πολλά άλλα πράγματα.
Η γιαγιά μου, εμένα και τον ξάδερφό μου το Νίκο,   μας  πάει βόλτα στο γήπεδο, στην πλατεία ή στο γήπεδο του μπάσκετ. Εκεί κάνουμε  ποδήλατο, ή παίζουμε  μπάλα με τους φίλους μας.
Το πρωί όταν ξυπνάμε, η γιαγιά μου πηγαίνει να ανάψει τη φωτιά, ετοιμάζει το πρωινό μας, καθαρίζει και γενικά κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού.
Μετά από τις δουλειές πίνει τον πρωινό της καφέ μαζί με τον παππού μου που τον λένε Θωμά. Αργότερα μαγειρεύει το μεσημεριανό μας και τρώμε όλοι μαζί στο τραπέζι της κουζίνας μας.
Προς το απόγευμα παίζουμε διάφορα επιτραπέζια παιχνίδια και το βράδυ κατά τις 10 κοιμόμαστε. Η γιαγιά με τον παππού στην κρεβατοκάμαρα και εγώ με τον ξάδερφό μου στο παιδικό δωμάτιό μας.
Εύχομαι η γιαγιά μου να είναι πάντα υγιής, χαρούμενη και να με αγαπάει πολύ όσο και εγώ.
ΑΝΤΩΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου