Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

Η γιαγιά μου (2)


Η γιαγιά μου
Η γιαγιά μου  μένει σε ένα χωριό πιο έξω από την Βέροια ,στην Kουλούρα . Την λένε Σοφία όπως την αδερφή μου. Την γιαγιά μου την αγαπάω παρά πολύ. Με κάνει συνέχεια αγκαλιές και νιώθω υπέροχα.

      Η γιαγιά μου έχει καφέ κοντά μαλλιά και πάντα είναι περιποιημένα.  Τα μάτια της είναι  καφέ. Κάθε φορά που με αγκαλιάζει κοιτάω τα χέρια της και είναι λεπτά με ζάρες. Το σώμα της είναι αδύνατο.
      Πάντα είναι πολύ καλή με όλους και φιλόξενη. Έχω παρατηρήσει ότι όταν κάνω κάποια αταξία έχει υπομονή και δεν με μαλώνει.  Της αρέσει πολύ να φροντίζει τα λουλούδια της και να μαγειρεύει πολύ ωραία . Αγαπάει τα ζωάκια γι αυτό έχει και κότες .
       Όταν πηγαίνω για  να την δω,  χαίρεται πολύ.   Με αγκαλιάζει και με φιλάει συνέχεια. Με συμβουλεύει για πράγματα που θα με χρειαστούν όταν μεγαλώσω. Καθόμαστε αγκαλιά στο κρεβάτι και με τραγουδάει.  Αυτό  με ηρεμεί πολύ και νιώθω την αγάπη της για εμένα.  

        Με όλα αυτά που κάνει για εμένα νιώθω υποχρεωμένος  να την δείχνω ποσό την αγαπώ και έτσι πηγαίνω συχνά στο χωριό για να τη βλέπω.  Αγαπάω πολύ να χορεύω μαζί της και γελάμε πολύ.  Πιστεύω πως   καταλαβαίνει ότι την λατρεύω. Είναι ένας σούπερ ήρωας για εμένα
       Αυτό που θέλω γι αυτήν είναι να ζήσει πολλά χρόνια ακόμα. Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι θα την χάσω. Θέλω να με δει να παντρεύομαι για να χαρεί πολύ και να κάνουμε μαζί πολλά ταξίδια.       
Βασίλης

H ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ

Όπως όλα τα παιδάκια, έτσι και εγώ, έχω δύο γιαγιάδες που τις αγαπώ πολύ! Ποτέ δεν τις ξεχωρίζω, σήμερα όμως θα σας μιλήσω για την μία μου γιαγιά…
Την γιαγιά μου την λένε Αναστασία, και από αυτή πήρα το όνομά μου! Μένει σε ένα μικρό χωριό, το Αγγελοχώρι, σε ένα όμορφο σπίτι. Την αγαπώ πάρα πολύ και την νοιάζομαι. Νιώθω πολύ χαρούμενη που την έχω για γιαγιά!
Η γιαγιά μου είναι μέτριου ύψους και λιγάκι παχουλή. Έχει καστανά μαλλιά και πρασινομελί μάτια, σαν τα δικά μου. Στο πρόσωπό της βλέπω όλη την καλοσύνη, την αγάπη ολόκληρου του κόσμου! Ακόμη έχει φωτεινό χαμόγελο, σαν τον ήλιο!
Αλλά δεν είναι μόνο αυτά! Η γιαγιά μου έχει πολλά προτερήματα.  Για παράδειγμα, είναι αστεία και εύθυμη. Είναι υπομονετική με τα παιδιά και πάντα κάνει ό,τι της  ζητάμε! Όταν πηγαίνουμε να μείνουμε στο σπίτι της, παίζουμε χαρτιά και τρώμε σπόρια. Μαζί της
περνάμε τέλεια!
Πέρα από όλα αυτά, η γιαγιά μου έχει την ζωή μιας συνηθισμένης  γιαγιάς. Πλέκει, παίζει με τα εγγόνια της και μαγειρεύει υπέροχα φαγητά! Ακόμη  κάθε Παρασκευή πηγαίνει στην λαϊκή και μερικά απογεύματα πηγαίνει στο σπίτι κάποιας φίλης της για να πιουν καφέ και να πουν τα νέα τους.

Η γιαγιά μου με αγαπά πολύ και μου το δείχνει με κάθε ευκαιρία. Μου διηγείται ιστορίες από την εποχή της και τα παιδικά της χρόνια και μου παίρνει παγωτό. Όταν έχω κάποιο πρόβλημα, με το ζωντανό της μυαλό, μου δίνει πάντα μία λύση! Δεν θέλει να με βλέπει στεναχωρημένη και έτσι, όποτε έχω τις μαύρες μου, βάζει μια αστεία ταινία να την δούμε μαζί για να μου φτιάξει το κέφι!
Όμως κι εγώ θα έκανα τα πάντα για αυτή! Την αγαπώ ως τα αστέρια και προσπαθώ να της δείχνω την αγάπη μου κάθε μέρα. Ας πούμε , όποτε μπορώ της τηλεφωνώ.  Της κρατώ
συντροφιά, γιατί δεν θέλω να νιώθει μοναξιά! Δεν θέλω κανείς να πληγώσει την γλυκιά της
ψυχή! Θέλω πάντα να χαμογελά!
Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου η γιαγιά μου να ζήσει πολλά χρόνια γιατί έχουμε να μοιραστούμε πολλές στιγμές ακόμα μαζί!
Αυτή είναι η γιαγιά μου και την αγαπώ πολύ!!!
Αναστασία

Η γιαγιά μου
Το όνομα της γιαγιά μου είναι Βάγια, έχω δηλαδή πάρει το όνομά της. Δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν την είχα κοντά μου. Την αγαπώ πάρα πολύ. Είναι η μητέρα του μπαμπά μου και μένει στη Βέροια.
Σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο το περνάμε μαζί στο σπίτι της. Ο χρόνος περνάει ευχάριστα, γιατί φτιάχνουμε πάζλ, παίζουμε επιτραπέζια και κυρίως μαγειρεύουμε. Η γιαγιά είναι μια πολύ καλή μαγείρισσα. Όταν  ήμουν πιο μικρή μου μάθαινε διάφορες πεντανόστιμες συνταγές.
Έχει κοντά καστανά μαλλιά. Δεν είναι πολύ ψηλή αλλά ούτε και κοντή. Τα μάτια της είναι καστανά και φοράει μαύρα κάπως μακρόστενα γυαλιά. Φοράει κυρίως σκουρόχρωμα ρούχα  γιατί ο παππούς μου, δηλαδή ο άντρας της έχει πεθάνει. Της αρέσει επίσης να φοράει μαντίλια στο λαιμό.
Η γιαγιά μου είναι πολύ ευγενική, συμπαθητική και πάντα χαμογελάει. Κάθε απόγευμα συναντιούνται με κάποιες φίλες της έξω και περπατάνε.
Αγαπάω πάρα πολύ τη γιαγιά μου, όπως με αγαπάει κι αυτή άλλωστε. Πιστεύω πως με αγαπάει λίγο περισσότερο από τα άλλα της εγγόνια, όχι γιατί είμαι η μεγαλύτερη, αλλά γιατί έχω το όνομά της και της έχω πολλή αδυναμία.
Μακάρι η γιαγιάκα μου να ζήσει πολλά χρόνια και να είναι υγιής όπως και σήμερα.
Βάγια.

Η γιαγιά μου
Η γιαγιά μου μένει στη Βέροια. Το όνομά της είναι Λίτσα, που βγαίνει από το Ευαγγελία. Τη γιαγιά μου την αγαπάω πάρα μα πάρα πολύ. Η γιαγιά μου είναι σαν δεύτερη  μητέρα μου.
Έχει και είχε πολλές συνήθειες. Μερικές από αυτές είναι το μαγείρεμα, οι δουλειές του σπιτιού δηλαδή το σφουγγάρισμα,, το σιδέρωμα, το πλύσιμο των πιάτων και γενικά ότι δουλειές πρέπει να γίνουν σε ένα σπίτι.
Η γιαγιά μου έχει πολύ όμορφα χαρακτηριστικά, εσωτερικά και εξωτερικά. Έχει μεγάλα καστανά μάτια, ελκυστικά χείλη και μεγάλες όμορφες βλεφαρίδες. Τα μαλλιά της είναι  μια μίξη από καστανά, μαύρα και ξανθά χρώματα. Τα χέρια της είναι μεγάλα και έτσι  μπορούν να με σφίγγουν στην αγκαλιά της. Έχει ένα απέραντο φωτεινό χαμόγελο,, μια γλυκιά ψυχή και ένα υγιές σώμα. Παρόλο που έχει γεράσει λίγο, έχει ακόμα ένα ζωντανό μυαλό που πάντα με συμβουλεύει να κάνω το σωστό.
Έχει έναν ανεπανάληπτο χαρακτήρα. Είναι αστεία, καλή, υπομονετική και αρκετά αγαπησιάρα. Νιώθει για μένα περηφάνια με τα καλά σχόλια που ακούει για μένα όταν παίρνω τους βαθμούς μου. Μου μιλάει γλυκά και μου δείχνει την απέραντη αγάπη της για μένα.  Θα είναι η πρώτη που θα τρέξει κοντά μου, όταν πάθω ή ζητήσω κάτι. Θα είναι αυτή που θα προσπαθήσει να φέρει ξανά το χαμόγελο στα χείλη μου, όταν με δει στεναχωρημένη. Όλα αυτά που κάνει δείχνουν τι νιώθει για μένα.
Εγώ πάντων της δείχνω την αγάπη μου με αγκαλιές μου, τα πεταχτά φιλάκια μου και με τις συμβουλές μου.
Εύχομαι η γιαγιά μου να μείνει για πάντα σε αυτόν τον κόσμο, γιατί την αγαπώ πολύ. Και όπως λέω εγώ:  «Η ΑΓΑΠΗ ΘΕΛΕΙ ΔΥΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ»
Σε αγαπώ πολύ γιαγιά μου!!!
Ελισάβετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου