Τρίτη 17 Μαρτίου 2020

ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ


ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ
Οι γονείς μου είναι ο Μιχάλης και η Σίμη. Είναι δυο εξαιρετικοί γονείς.
Είναι και οι δυο ελεύθεροι επαγγελματίες. Δουλεύουν όλη την εβδομάδα και έτσι δεν περνάμε πολύ χρόνο μαζί. Ανυπομονώ να έρθει το Σαββατοκύριακο για να τους δω.

Ο μπαμπάς μου είναι ψηλός, λεπτός και πολύ ευγενικός. Έχει πράσινα μάτια, μαύρα σγουρά μαλλιά και του αρέσει να γυμνάζεται. Μερικές φορές πηγαίνω κι εγώ μαζί του για περπάτημα.
Η μαμά μου είναι ψηλή, καστανή με όμορφα μάτια. Μου αρέσει να πηγαίνω για ψώνια μαζί της.
Χαίρομαι όταν έρχεται το Σαββατοκύριακο, γιατί περνάω χρόνο μαζί τους. Παίζουμε διάφορα επιτραπέζια και βλέπουμε ταινίες. Μερικές φορές έρχονται τα αδέρφια μου από τη Θεσσαλονίκη και τότε περνάμε μαζί όλη η οικογένεια ακόμη καλύτερα.
Κάποιες φορές, όταν δεν συμπεριφέρομαι καλά, με μαλώνουν για το καλό μου.
Αγαπώ τους γονείς μου και δεν θα ήθελα να τους απογοητεύσω ποτέ.
Είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη για τους γονείς μου.
Σίσσυ

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ
Το  όνομα της μαμάς μου είναι Αγγελική. Έχει σκούρα καφέ, κοντά μαλλιά και καστανά μάτια. Είναι αρκετά ψηλή και καθόλου χοντρή. Είναι όμορφή, καλή, χαρούμενη, έξυπνη και πάρα πολύ γλυκιά. Μερικές φορές όμως, εγώ κι ο αδερφός μου κάνουμε βλακείες, θυμώνει αλλά δεν μας κρατάει κακία. Επίσης μαγειρεύει πολύ ωραία, νόστιμα φαγητά και γλυκά.
Τις περισσότερες φορές παίζει μαζί μας και μας κάνει αστεία.  Συνήθως κάνει δουλειές και τακτοποιεί τα πράγματα στο σπίτι.
Το όνομα του μπαμπά μου είναι Σάκης. Έχει μαύρα μαλλιά και καστανά μάτια. Είναι ψηλός και καθόλου χοντρός.
Η δουλειά του είναι αστυνομικός και του αρέσει πολύ το ψάρεμα.
Είναι χαρούμενος, γλυκός, έξυπνος και πού καλός.
Μερικές φορές μας λέει ιστορίες από τη δουλειά του και από τότε που ήταν μικρός. Μας διαβάζει βιβλία και παίζει μαζί μας. Όταν δυσκολευτούμε κάπου, στα μαθηματικά, στη γλώσσα ή στη φυσική, μας βοηθάει μέχρι να το καταλάβουμε.
Εγώ πιστεύω ότι έχω τους καλύτερους γονείς του κόσμου.
Τόνια

 Όλα τα παιδιά αγαπούν τους γονείς τους και σίγουρα θέλουν να περνούν χρόνο όλοι μαζί. Γι αυτό σήμερα θα σας παρουσιάσω τους δικούς μου γονείς .
Τη μαμά μου τη λένε Μαρία. Έχει καστανόξανθα μαλλιά και καφέ μάτια. Είναι μετρίου ύψους  και βάρους. Η μαμά μου έχει πολλά προτερήματα. Είναι ευγενική και υπεύθυνη, πράγμα που κάνει τους άλλους να την εμπιστεύονται εύκολα και με το δίκιο τους. Είναι ακούραστη και πάντα χαμογελάει. Πάντα μιλάει ήρεμα και ο τόνος της φωνής της είναι γλυκός και κάτι παραπάνω από ψιθυριστός. Επίσης είναι πολύ αστεία. Βέβαια, όπως όλοι μας έχει και λίγα ελαττώματα. Είναι λίγο ζαβολιάρα, γιατί όταν παίζουμε επιτραπέζια πάντα κλέβει. Όχι πάρα πολύ, όμως, ακόμα και έτσι, εμένα με πειράζει. Ακόμη είναι λίγο ευέξαπτη, πράγμα φυσιολογικό. Με λίγα λόγια είναι τέλεια.
Τον μπαμπά μου τον λένε Γιώργο. Έχει ξανθά μαλλιά και μπλε μάτια. Είναι ψηλός και αδύνατος. Σαν την μαμά μου και αυτός έχει προτερήματα. Είναι ακούραστος και υπεύθυνος. Πάντα καταφέρνει να εκτελέσει τις αποστολές που του δίνονται. Είναι γενναίος σαν ήρωας και αστείος. Είναι δίκαιος . είναι ακούραστος, δουλεύοντας όλη μέρα, μα και πάλι έχει κέφι για μια οικογενειακή βραδιά. Βέβαια είναι λίγο πονηρός και μαρτυριάρης, αφού όταν παίζουμε κρυφτό, πάντα με μαρτυράει, αλλά δε με πειράζει. Φυσικά είναι λίγο οξύθυμος, αλλά αυτό είναι ένα «στοιχείο» που το έχουν όλοι οι Πόντιοι στην οικογένεια όπως και εγώ. Παρόλα αυτά είναι τέλειος.
Οι συνήθειες των γονέων μου είναι ίδιες. Τους αρέσουν τα ταξίδια, οι οικογενειακές βραδιές και να περνάμε χρόνο όλοι μαζί. Αλλά η μεγαλύτερη συνήθειά τους είναι τα όνειρα. Από πάντα μας έλεγαν ότι τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα, και πως ότι συμβαίνει στη ζωή, πρέπει να το αντιμετωπίζουμε με χαρά.
Αυτοί είναι οι γονείς μου και δεν τους αλλάζω με τίποτα.
Αναστασία Α.

Έχω δύο υπέροχους και καλούς γονείς, τους οποίους τους αγαπώ και τους σέβομαι. Αυτοί με τη σειρά τους, εμένα και την αδερφή μου, μας αγαπούν, μας βοηθούν κάθε στιγμή, είναι δίπλα μας  και μας συμπαραστέκονται.
Ο μπαμπάς μου ονομάζεται Γιώργος είναι 41 χρονών και το επάγγελμα του είναι γραφίστας. Ο μπαμπάς  μου είναι ψηλός, μελαχρινός και έχει καφέ μάτια. Είναι ευγενικός, ομιλητικός, γενναιόδωρος και έχει πολύ χιούμορ.  Πολλές φορές όταν  εκνευρίζεται από την συμπεριφορά μας,  γίνεται  αυστηρός και μας φωνάζει. Όταν έχει ελεύθερο χρόνο, του αρέσει να ζωγραφίζει στον υπολογιστή, να περπατάει και να βλέπει ταινίες.
Η μαμά μου ονομάζεται Κλεοπάτρα. Είναι 40 χρονών και είναι καθηγήτρια Γαλλικών. Η μαμά μου είναι ψηλή, με μαύρα μαλλιά και μάτια. Μερικές φορές γίνεται πιεστική και μας μαλώνει κυρίως όταν βαριόμαστε να κάνουμε τα μαθήματά μας. Όταν έχει ελεύθερο χρόνο της αρέσει να τον περνάει κάνοντας βόλτες μαζί μας και διαβάζοντας βιβλία.
Τους γονείς μου τους αγαπώ και τους σέβομαι και τους δυο το ίδιο, γιατί ο καθένας είναι ξεχωριστός και προσπαθούν να προσφέρουν σε μένα και στην αδερφή μου όσα περισσότερα εφόδια μπορούν για να αντιμετωπίσουμε τη ζωή.
Αναστασία Τ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου