Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020

Σκέφτομαι και γράφω: Η γιαγιά μου


Ένα από τα σκέφτομαι και γράφω που ήταν να γράψουμε ήταν για τη γιαγιά μας. Όποιος θέλει μπορεί να το γράψει και να το στείλει είτε σαν φωτογραφία  είτε σαν κείμενο στα σχόλια ή στο email μου είτε στο τετράδιό σας όταν γυρίσουμε στο σχολείο.

Το email μου είναι: fτο επίθετό μου@gmail.com
Η γιαγιά μου
1. Πού μένει; Ποιο είναι το όνομά της;  Τι νιώθω; (μια – δυο φράσεις)
2. Ποια είναι τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του σώματος; (πρόσωπο, μαλλιά, χέρια, σώμα κλπ)
3. Ποιος είναι ο χαρακτήρας της; ( καλή,, υπομονετική, κλπ)
4. Ποιες είναι οι συνήθειές της;
5. Τι νιώθει για μένα και πώς το δείχνει;
6. Τι νιώθω για τη γιαγιά μου ( αναλυτικά);  Πώς της δείχνω την αγάπη μου;
7. Τι θέλω – εύχομαι για τη γιαγιά μου;- ή τι λένε οι άλλοι για αυτή

Λεξιλόγιο
αγαπημένο, χωριό, ανάστημα, ψηλή, εύσωμη, χαμογελάει, μαλλιά, κάτασπρα σαν το χιόνι, πρόσωπο, ευγενική, αγαπητή, συμπαθητική, υπομονετική, πλέκει, περίπατο, αγάπη, διηγείται, ιστορίες, αστεία,  πειράζει,  συζητάει με τον παππού, βόλτες, συμβουλές, μαγειρεύουμε, με συμβουλεύει, παγωτό, σέβομαι, αγαπώ, προσέχω, ζήσει, χρόνια,
(φράσεις που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε: ζωντανό μυαλό, γλυκιά ψυχή, φωτεινό χαμόγελο)

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, μπορείτε να μου στείλετε το e mail σας ? Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή